Yasaklı sitelere giriş

Meclisten geldiği hızla onaylanan en son yasayla birlikte bütün net kullanıcıları deliler gibi yasaklı sitelere giriş yöntemleri aramaya başladılar.
Sözü fazla dolandırmadan niye kullanıcılar yasaklı sitelere girmek ister diye yargılamadan sistemi anlatıyorum.
Şu sebepten ki; başka bir insanın haklarına tecavüz etmedikçe kimin hangi siteye girdiği ne beni ne başkalarını ırgalamaz diye düşünüyorum.

İster ayıp sitelere bakın veya sevdiğiniz bir blog sitesi bloklandığı için o sayfaya girmek isteyin netice itibariyle banlı adreslere giriş sebebiniz hangi amaçla olursa olsun diğerlerini ırgalamaz kanaatindeyim.

İlgili sitelerde uzun zaman araştırdım pek çok yöntem ögrendim, nihayetinde basit şekilde resimli yasaklı sitelere nasıl ulaşılır anlatımını yayınlayan iyi sayfayı buldum.

Onaylanan yasaya göre ne kadar suçtur bilmiyorum velakin bu program sayesinde kimse evinize gelip genç gel bakalım bizle internetten ayıp film izlemişsin demeyecek.

Sayfaya gitmek isterseniz alttaki logoya tıklayabilirsiniz.

http://www.yasaklisiteleregiris.info/

Yorum Gönder